Sexparty

På kvällen igår var det dags för sexparty hemma hos Veronica, så runt klockan fyra kom Erika och Marie hit för att göra oss iordning och dricka lite innan. Jag kunde inte alls bestämma mig hur jag skulle se ut så det blev inget speciellt.. usch för hur jag ser ut alltså!! Marie och Erika var iaf jättefina som vanligt :)

Tiden gick vrålsnabbt så vi hann bara med lite dooleys och sen kom Johanna och det var dags att bege sig för att komma i tid till Veronica. Väl där var det så himla kul!!! Jag har verkligen inte haft så roligt på evigheter. Trevligt folk, trevlig stämning och allt var bara superbra. Jag glömde ju dock ta kort, men men..

Vi gick till mastmagasinet efteråt och där var det också ganska kul. Jag brukar inte gilla att gå ut, men det var faktiskt riktigt roligt för en gångs skull. Jag brukar tycka förfesten är roligast och skita i att gå ut annars, men inte den här gången och det är jag glad för!

Tack för en superkul kväll!! :)



Idag är jag lite bakis..


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

du är skitsnygg!! Ja verkligen så otroligt roligt. var länge sedan jag hade såå roligt. Vår biokväll! Får vi att ta att göra om snart igen:D tack själv!!

Postat av: Maria

Tror säkert du också var jättefin, de brukar du ju vara :)



Låter som du/ni hade en kul kväll!

2010-03-14 @ 19:10:14
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Becca

Ååh va kul det lät :D Kommer kanske ner själv så kan vi gå ut? :D hahah



köpte du något på partyt?

2010-03-15 @ 19:45:28
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits