Tränings och solning

Tog mig iväg till träningen igår fast att jag egentligen inte orkade. Det var iaf step och jädrar vad hon körde med oss ;) Trodde jag skulle avlida ett tag. Svettig var man iaf efteråt kan jag lova!!

När träningen var slut tog Erika med mig för att sola. Det var säkert 4 år sedan jag solade solarium sist, så det var lite läskigt. Jag tycker det är skitläskigt att stänga hela "locket", så jag fick ställa en sån sprayflaska vid sidan som höll det öppet en bit så jag skulle kunna ta mig ut om det fastnade eller något. Nu är det säkert inte så stor risk att det skulle göra det, men jag får verkligen panik om det är helt stängt och man ligger där i värmen och grillas! Det var iaf ganska skönt när jag väl tillät mig att slappna av men inte blev man så mycket brunare direkt av bara en gång ;) Jaja, skönt iaf.

Stänger ni hela "locket"?



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Nej fy jag törs inte stänga helt,de gånger jag har solat, får ju nästintill panik.

2010-03-03 @ 08:11:59
Postat av: Amy

ja det gör jag om jag solar :P evighetersen :P

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja när jag solade gjorde jag det fast jag blir alltid så jäkla röd så sen dess solar jag aldrig. men värmen är så skönt på vintern:)

Postat av: Elin, Albins mamma

Inte ska man väl stänga helt? Locket ska väl inte ligga mot en? Eller? Det har jag aldrig gjort och skulle aldrig göra, usch och fy.Läskigt skulle de vara.

2010-03-03 @ 19:22:30
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits