Trebarnsmamma

Idag har jag provat på rollen som trebarnsmamma eftersom jag haft Liam största delen av dagen. Liam kom till café paus idag när jag och Marie satt och fikade, sen dess har vi lekt och busat och härjat och matat och bytt blöjor och allt möjligt ;) Tur jag fick lite hjälp av Marie en stund tills hon gick hem iaf, men tycker det gick ganska bra ändå! Fick sitta och mata dem med en sked i varje han och ge. Lite trixit, men man lär sig nog om man alltid skulle ha två.


Buspojkarna

Jag tappade även upp ett bad till dem så att de fick plaska av sig lite. Vilde tyckte det var jättekul, men Liam började bli så trött så han var inte riktigt lika road av det hela efter en stund. Kul i några minuter iaf ;)


Liam och Vilde badar

Det har i det stora hela iaf varit ganska kul att vara trebarnsmamma.. iaf i en dag ;) Nu vet jag ju hur det skulle varit om jag fått tvillingar -puh- Fullt upp kan man ju säga!!

Tack för en bra dag iaf :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits