Helgen

Inte blivit mycket datatid den här helgen, men så blir det när man har andra saker för sig som man prioriterar mer än att sitta här :)

Igår var det party och vi skulle grilla, men det gick inte så bra. Tror det tog typ 3 timmar för mina små korvar att bli klara haha ;) Grillmästaren var ingen grillmästare -fniss- Mätta blev nog alla tillslut iaf och gott vare! Gör ju ingenting om man får vänta lite på maten när man har trevligt sällskap runt sig. Vi gick iaf ner till stan tillslut där det var fullt ös för det var ju sista dagen på fastingen och det verkade som hela stan var ute nästan. Satt i ett öltält och frös och lyssnade på Knekta kungar som spelade. tror jag gick hem runt ett för jag frös så in i norden :/ Kändes ju inte som det var slutet på maj, snarare mitten på oktober!

Idag har jag iaf varit och tränat på morgonen, riktigt härligt :) Hade lite träningsvärk sen i fredags, men det får jag träna bort. Ska även försöka träna upp min kondition för den e ju helkass när jag ska springa tex. Gå kan jag väl typ hur långt som helst, men jogga/springa är en annan femma!

Nu ska jag mysa med David innan han ska iväg till Göteborg igen.

Ha en toppendag!!


Kommentarer:
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Vad är det han gör i Göteborg? Följ med honom ;)

härligt att komma ut lite, och duktig du är som tränar.

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Vad gör han i Göteborg ? Jobbar ?

2010-05-30 @ 17:56:57
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits