Lekplatsen

Min bror kom hit lagom till att åka och hämta Devin från dagis förut så vi tog en svänga ut till skärgårn och åt lite glass och lekte lite på lekplatsen där :) Sviiiinigt varmt bara, trodde jag skulle dö 80 gånger ungefär men kan ju inte ta av mig i bara linne heller för det är jag för tjock för >_< Drygt drygt men ännu ett skäl till att ta tag i mitt fläsk egentligen.

Devin hade iaf superkul på lekplatsen, ja, Vilde också för den delen! Han kuta som värsta maratonlöparen åt alla håll och kanter ;)

Leker

 

Devin blev bajsnödig efter ett tag så då fick vi åka hemåt :) Men det var trevligt så länge det varade!

 


Kommentarer:
Postat av: Maria

Åh vad mysigt ni verkar ha haft det :)

Man kanske ska ta sig en sväng dit och kika någon gång i skärgården alltså :)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Ja varit super varmt och härligt idag. Hoppas verkligen att det håller i sig nu:D

Postat av: AnnaMaria

Det är väl inte synd om Elliot bara för att det är en grind? Han var super glad och tittade på vad Oliwer gjorde. Tyckte det var ganska skoj att stå vid grinden...



Bättre att ha en grind än att han ramlar och slår sig.

2010-05-19 @ 22:25:04
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits