Träna

Snart ska jag iväg till gymmet!! Var ett tag sen jag tränade nu, men nu har jag bestämt mig för att ta tag i mig själv på riktigt. Ska börja på det nya gymmet här i stan och få personligt träningsschema och så :) Blir nog bra hoppas jag. Kan inte gå runt och se ut som jag gör längre - usch och fy. Hoppas på att det blir ett roligt träningsschema bara eftersom det ska göras utifrån mina krav på träningen, mina mål. Vill gärna se snabba resultat också annars brukar jag tappa gnistan, men bättre att det går sakta och man får långsiktiga sådana.. svårt att intala sig själv det bara!

Halv åtta bär det iväg :)


Kommentarer:
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

Vad roligt, lycka till!

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Du kommer fixa det!!!!

Postat av: Amy-mamma till Oliwer & Elliot

sköntatt träna

2010-05-24 @ 23:29:35
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits