Bus med morfar

Barnens morfar kom förbi nu en sväng på kvällskvisten och tur var det för jag satt bara och längta efter att de skulle lägga sig. Helt slut eftersom jag varit själv med barnen idag då David inte mått bra alls!



Devin la sig såhär och sen tyckte han att vi alla skulle göra likadant..



Morfar fick han hjälpa på traven men inte gick det för det ;)
Jag testade också och jag fick godkänt av Devin, men det blev det som tur är inga kort på haha!

 

Vilde och morfar busar lite :)

 

 

Devin och morfar busar lite :)

 

 


Kommentarer:
Postat av: Lise

Haha! Vad sött där i Vilde-filmen när Zelda smyger sig på och sen blir livrädd (0:24 - 0:25).

2010-11-09 @ 20:39:19
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Hihi vilka bus bilder :D

Postat av: Carro

Haha, härliga filmer :)

2010-11-11 @ 15:00:43
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits