Film: Devin kan siffror

De har matte som tema på dagis för tillfället så vi håller på lite med siffror hemma också eftersom han tycker det är så kul när han lär sig nya saker :) Så han övar för fullt på att försöka skriva siffror och än kan han bara noll och ett utan hjälp, men det är inte fy skam det inte!!

 

Här övar vi alltså på hur siffrorna ser ut genom att säga att han ska parkera bilen på den siffran som jag säger :) För att göra det lite roligare för honom så säger jag färgen på bilen som han ska ta också. Han tycker oftast det är jättekul och efter detta fick jag göra det här typ tio gånger till idag ;)

 

Jag tycker iaf han är jätteduktig!

 

 


Kommentarer:
Postat av: Emma Viklund

Men oj, superduktig ju :) Många färger kan han dessutom!! Roligt :)



Sv: Jaa <3

Postat av: Emma Viklund

Glömde skriva vilken rolig idé det var :) Med både färger och siffror och just det att parkera bilarna på siffrorna :) Perfekt lek för biltokiga barn :)

2010-11-18 @ 10:50:15
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Oj vad duktig han är. Albin kan bara räkna till 7, men han har inte velat lära sig förens någon månad tillbaka.

Dom gör inget sånt där på hans dagis, skit dåligt...

2010-11-18 @ 14:07:32
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Det ska Alice också börja med på dagis här, tycker det är super bra att dom lär barnen :)

2010-11-18 @ 18:17:47
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits