IKEA

Blev en tur till IKEA nu på eftermiddagen, vi hade ingenting att göra och där kan man ju alltid gå även om man inte ska ha något så kan man ju drömma och komma på vad man ska önska sig ;) Devin tycker dessutom det är jättekul att vara på deras lilla busland där. Han bara springer in och vill att vi ska gå iväg så fort det bara går typ -haha-

Vi hittade iaf två ramar till de nya dagiskorten så vi kan sätta upp dem på väggen, lite lågenergilampor, två lampskärmar, en nattlampa till Devin eftersom Vilde snott hans spöklampa, en present till Devin och en blomma med kruka till min kära mormor eftersom hon var så snäll och lånade ut sin bil till oss när vår var på lagning.

Nu har barnen precis lagt sig och Vilde sover fortfarande hela nätter på sitt rum nu, min stora lilla pojke :) Jag och David ska väl slå oss ned i soffan och kolla på någon film kan jag tro.

Ha en trevlig lördagskväll


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja på ikea kan man strosa lääänge. Så himla skönt att han sover bra i sitt eget rum nu! :)

Postat av: Karin

IKEA är bra grejer! :)

2010-11-07 @ 13:19:53
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits