Jag ser det snöar

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra!!

Megastora snöflingor föll nyss från himlen här, nu är de lite mindre men ändå snöar det!! Det gillar vi. Hellre att det är snö och vitt än att det är regn och grått! Nu får gärna solen komma fram också och sisådär 3 minus, då är det perfekt för utomhuslek med barnen.

Snart ska vi hämta de små på dagis, sen vet jag inte riktigt vad som händer. Mata änderna och handla kanske? De där änderna kommer bli feta så mycket bröd som de får ;)

Vad gör ni idag?


Kommentarer:
Postat av: Alfva

Sitter på jobbet. Tittar ut över ett grått landskap där det faktiskt faller snöflingor (som iofs blir till regn innan de nuddar marken, men iaf).

Ska snart skynda mig hem för att avlösa sambon som måste iväg till kvällen...

Postat av: Carro

Åh va mys med snö! Det verkar som det ska komma hit till oss i södern oxå ;) Det hoppas vi! Håller med dig, bättre med snö och vitt än regn och grått.

2010-11-22 @ 14:08:06
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits