Pampo



Mina fina killar var i behov av ett bad idag :) De verkligen älskar att bada och att bada tillsammans är ju extra roligt!

Vilde sträckte efter en stund fram flaskan med schampo till mig och pekade på huvudet och sa pampo :) Han tyckte alltså det var dags för lite schamponering. Ett nytt ord att lägga på hög alltså. Så himla roligt nu när det kommer nya ord lite då och då :)



Devin tokade sig och sa att han skulle vila i badkaret. Först var det lite mycket vatten för det så han stoppade huvudet under ytan, men när jag hade hällt ut en del så gick det ju bra ;) Knasbollen!


Kommentarer:
Postat av: Carro

Auww söta badungar :)

Postat av: Emma Viklund

Sötnosar!! :) Vad roligt att ha ett syskon att busa och leka med :) Slippa vara ensam!! Även om det blir en hel del bråk och slag med...



Sv: Ja, jag gick upp 22 kg med Viggo, lär gå upp där omkring denna gång med tror jag... Minst 20 iaf! Men försöker inte bry mig så mkt, allt ska ju bort sen :) Hade 6kg kvar att gå ner, då jag blev gravid igen... Men denna gång ska allt bort, förhoppningsvis :) För sen blir det inte barn på några år, så då kan jag ta tag i vikten på riktigt :)

2010-11-23 @ 19:29:53
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

så lika devin och vilde var på de 2 första fotona :)

Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

vad mycket brunare vilde är än Devin :)

2010-11-23 @ 21:37:50
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer`s Mamma

hihi sötnosarna, mina barn älskar också att bada tillsammans! :)



hoppas allt är bra med er!

kram

2010-11-23 @ 22:48:43
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits