Snart bär det av mot....

..FALUN!!

D
et är dit jag och Devin ska på vårat äventyr och det ska bli så himla kul! Hoppas nu bara att resan dit går bra, är ju ca 3 timmar i bilen. Vi åker lagom tills att han ska sova middag så förhoppningsvis sover han största delen av resan, annars har jag ordnat med en bildvd som han kan kolla på :) Blir nog bra!

Vi ska hälsa på min kära vän Andrea och det ska bli så kul att se hur hon bor nu. Jag har ju aldrig varit där förut, bara där hon bodde innan :) Var ju inte igår man träffade henne heller så det ska bli superlajbans!

Anledningen till att jag tar med mig Devin är för att jag vill ha lite mamma-son tid och främst av allt för att Vilde verkligen behöver pappa-son tid eftersom han är så sjukt mammig!! Jag kan knappt duscha en räserdusch utan att han typ ska skrika så att han spyr utanför dörren :/ Jag tror det går bra att vara med pappa bara jag inte är i närheten nämligen och han behöver veta att pappa också duger, inte bara mamma hela tiden :)

Nej, nu måste jag gå genom allt som jag packat en sista gång så jag ser att jag har med det nödvändigaste iaf.

Ha det toppen!



Kommentarer:
Postat av: Louise

Tror inte det. Eller bvc-sköterskan sa att det bara var torrhy som han hade fått pga väderomslaget.

Postat av: malin

vart bor hon?? nyfiken eftersom jag bor här i falun :P

2010-11-26 @ 12:29:11
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Hoppas ni får det riktigt roligt:D

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Ha så skoj :D

2010-11-26 @ 21:13:37
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits