Snöskottning

Puh nu har vi skottat hela garageuppfarten och gångarna in till huset och bort till brevlådan. Ganska tungt med 1,5 dm blötsnö!

Devin var iaf överlycklig imorse när han gick upp :) Han har ju önskat sig snö till sin födelsedag, så han kanske får som han vill då. Han ville ut på en gång och göra snögubbar och leka, sötnosen.

Vilde var mer skeptisk när han gick ut. Han höll stenhårt i handen på väg till bilen vill jag lova och det brukar han inte, för han brukar inte vilja hålla alls ;) Sen när vi gick in på dagiset hade han lite snö under skorna och då blev det ju halkigt så han blev livrädd och helt stel och vägrade röra sig ur fläcken. Pluttungen!

Hoppas snön stannar ett tag nu, så mysigt!

Har ni också massa snö idag?


Kommentarer:
Postat av: Carro

Bara regn, så nu blev jag sur. Jag vill oxå ha snö! Hoppas Devin får sin önskan uppfylld :)

Postat av: POOS

Liiiite oskärpa kan jag hålla med om, men så var ljuset kasst och en hund som aldrig är still skyller jag på ;)



Tack så jättemycket!

2010-11-10 @ 16:45:22
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/
Postat av: POOS

vad bra! Hoppas verkligen att det blir något sevärt!

2010-11-10 @ 16:50:51
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Vi har massor med snö, kom igår och idag har det töat lite men det är ändå massor kvar. Albin är också överlycklig och vill vara ute hela tiden.

2010-11-10 @ 17:45:15
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja hoppas innerligt att den ligger kvar! Ja fy tusan så tungt med blötsnö!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits