Träning

Släpade mig iväg till gymmet runt klockan fyra idag för att träna med Jenny och Kim. Jag har helt tappat motivationen för det där nu känner jag, men skönt var det iaf! Önskar bara jag kunde hitta min träningsanda som jag hade förut igen.. Jaja, det kommer väl så småningom kan man ju hoppas.

Blev 20 min på crosstrainern och sen ett pass styrka :) Så skönt när det väl är gjort, men att ta sig till gymmet är ju den jobbiga biten.. iaf nu.



Tycker ni också det är jobbigast att ta sig till gymmet?



Kommentarer:
Postat av: Carro

Skönt när man varit där iaf :) Hoppas du hittar motivation igen, lätt att tappa den när man varit sjuk o så

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

de sugen kommer snart igen ska du se. Jag är samma jobbigt att ta sig men blir alltid bättre när man väl kommer dit!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits