Vi lever

Sitter just nu i Andrea's sköna soffa och kollar på På Andra Sidan Häcken medan Devin och Andrea lägger pussel på golvet :)

Vi har det jättebra här och resan hit gick ju hyffsat bra iaf förutom att dvdn slutade att fungera efter 5 min.. ljudet funkade, men skärmen blev svart. Inte så lyckat! Devin skötte sig iaf ganska bra, han tröttnade väl lite på att åka bil sista timmen, men men.. vad mer kan man förvänta sig av en treåring liksom? :) Fram kom vi ju iaf.

Igår gick vi en sväng här i omgivningen i mörkret och Devin åkte pulka :) Idag har vi letat några geocaches, gått på stan och åkt ännu mer pulka! (bilder kommer när jag är hemma igen eftersom jag glömde datorsladden)

Vi har det iaf jättebra och även fast Devin varit lite trotsig idag så är det himla mysigt att bara kunna vara lite med honom.


Nej, nu ska jag kolla på när de löser pusslet :) Skriver mer när jag är hemma igen!


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Skönt att resan gick bra förutom att dvdn lade av. Skönt att komma bort lite se annat och träffa andrea:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits