Vilde då?



Vilde har haft en toppenhelg hemma med pappsen :) De har varit till badhuset, arenan och kollat på när Jacob spelade fotboll och lite sånt där. Hade gått så bra så!

Idag när jag och Devin kom hem kom han kutandes som en missil och ville krama... DEVIN. Ja, minsann - det var Devin han ville krama först :) Hade nog saknat brorsan en massa, men sen fick jag min del jag med. Massor med gos blev det!

Nytt ord har han lärt sig också: Momo och det betyder som ni säkert kan lista ut - mormor.


Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Så söt han är :)

Postat av: Alfva

Jo, jag vet. Satt och bet mig i läppen imorse och ville skrika att palljäveln stod framför honom, men det är ju inte mig programmet är för... :d

Korkade nallebjörnar säljer uppenbarligen! ;)

2010-11-29 @ 09:18:26
URL: http://Alfvan.wordpress.com
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

underbaringen:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits