Därför ska man inte sova på dagen...

Fy bubblan så trött jag är nu, somnade i lite över en timme på sängen och vaknar och ser att Vilde inte ligger i sin säng. Jag flyger ju upp innan jag inser att det är dagtid och han är ju på dagis! Fick ju nästan en hjärtattack eller något, herregud!

Nu är jag dessutom sjukt trött, så man blir ju inte direkt piggare av att lägga sig en stund på dagen inte! Motverkande effekt skulle jag vilja påstå. Jag skulle nog kunna sova från nu till imornbitti om jag bara fick..

Var iaf på gymmet efter lämningen på dagis. Uppvärmning, styrketräning och sen sprang jag strax över 4 km! Skönt :)


Kommentarer:
Postat av: Carro

Usch ja, jag brukar oxå bli tröttare om jag sover mitt på dagen.

Postat av: Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

håller med... Hjälper inget alls att sova på dagen

2010-10-11 @ 19:48:25
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits