Hagel



Kom precis värsta hagelskuren här utanför!! Inga små hagel heller, men är väl sånt väder det ska vara nu antar jag. Iaf enda anledningen till att jag märkte det är för att jag nu försöker göra mat till mig, inte ätit än eftersom jag legat deckad i sängen tills nu -puh- Inte har huvudvärken släppt än heller och nyss tog jag en alvedon också som Davids mamma var snäll och kom förbi med. Hon skulle även hämta barnen från dagis och komma med dem ikväll. Tur de har så snäll farmor alltså!!

Nej, nu ringde matklockan så nu ska jag peta i mig lite käk är verkligen hungrig som en björn!


Kommentarer:
Postat av: Carro

Trist med huvudvärken! Skönt iaf att du får hjälp med barnen :)

Postat av: sara - mamma till wilda

Jag heter Tilling på kostdagboken, men den är inte alltid rätt ifylld, men inte långt ifrån. Kan du se precis vad jag äter och hur jag tränar då? Träningen stämmer nästan precis iaf

2010-10-21 @ 20:21:26
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Trodde det snöade först och blev görglad haha!

Sv: ja jag vet knappt använt den men jag kände när vi fick den att den hjälpte honom lite för mycket att han behövde mer utmaning. Ja hoppas de! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits