Kallt

Brrr imorse när vi skulle bege oss för att möta Marie och Neo och traska vidare till öppna förskolan var det 6 minus här ute. Inte så varmt det inte!

När vi skulle hem dock fick jag ta av mig jackan för då stekte solen så mycket så det kändes ju som sommarvärme nästan. Konstigt väder! Men är man bara i lä så är det ju riktigt värmande.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, nu sover barnen iaf efter massa bus på öppna förskolan. Ellen var ju där, så Devin hade lajbans!

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Usch så kallt. Svårt väder nu tycker jag.

Postat av: Carolina

Ja, det är jättetråkigt tycker jag - hade sett fram emot det nu när man har båda på dagis... vet inte riktigt varför men tror helt enkelt inte att de hinner med det - många som ska fotas här ute på ön...

2010-10-15 @ 14:01:58
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Riktigt Ellen kär den där killen :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits