Pampers Active Fit



Blev ju med i en kampanj på
Buzzador att få testa Pampers Active Fit :)
Mitt första intryck var att den var väldigt tunn och satt bra på honom, måste vara skönt att det inte känns som man har en stor tung blöja på sig. Han verkade nöjd :)
Dock var det en dålig sak - tycker jag - och det var att den kändes kissig väldigt fort, men när man sen skulle byta så var den inte alls så kissig som man trodde. Den höll iaf tätt både på dagen och natten och det är ju bra!!

Jag kommer inte undvika att köpa den, men jag köper helst Up&Go för de är lättast att få på honom och dra ner för pottbesök osv.. :)

Vad tycker ni om Pampers Active Fit?



Kommentarer:
Postat av: Carro

Har inte provat den här nya active fit, bara den pampers hade innan och den hade jag alltid till Leon innan han gick över till Easy Up. Har dock känt på den här nya och shit va tunn den var!

Postat av: Linn

Tyvärr var den riktigt dålig! Satt jättefint på den lilla rumpan men precis som alla pampers så luktar de kiss, tex av pyamasen hon haft under natten. Hon har fått blöjutslag igen, precis som när hon var liten och vi hade pampers... Har hänt att hon både kissat och bajsat utanför så nej denna blöjan får stanna kvar i affären.

2010-10-07 @ 10:22:23
URL: http://napmils.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits