Ridturen

Ridturen i skogen idag gick hur bra som helst :) Var superhärligt väder och trevligt sällskap (Annelie). Hon fick mig till och med att galoppera lite, så jag red alla fyra gångarter idag och det är inte så illa för att vara mig (nybörjare)! Red en bra bit helt själv också eftersom hon hade sin häst i ett stall en bit bort. Vi mötte bilar och sånt på vägen, men det gick så bra så :) -stolt-

Jag kunde till och med fixa hästen helt själv efter turen och släppa ut honom i hagen.

Min hästrädsla börjar lägga sig lite smått tror jag nog.


Kommentarer:
Postat av: Tigerhonan

Nej inte jag heller :O Jag har ju ändå 44/46 i storlekar ^^

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ÅÅ va roligt att det gick så bra:D

Postat av: Susanne

Åh vad du är duktig!

2010-10-17 @ 16:57:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits