Bättre

Mår mycket bättre idag, var nog att jag var så trött som gjorde att jag mådde som jag mådde. Tur att det inte var något värre iaf, men än ska man väl inte ropa hej kan jag tänka mig!

Vilde har varit på sitt absolut sämsta humör någonsin denna morgonen, vet inte vad det var med honom men han kastade mjölk, ost, gröt och allt imorse och bara gallskrek. Inte kul! Men nu verkar han lugnat ner sig för nu leker han med bilar :)

Snart blir det öppna förskolan tillsammans med Marie och Neo iaf.

Vad ska ni göra idag?



Kommentarer:
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma <3

SV: Jag har ingen aning om varför han inte vill gå dit. Jag frågar honom om någon är dum, då säger han ja. Så frågar jag vem det är som är dum, och då säger han "henne". Han säger inget namn, så det blir inte så lätt att förstå då om det är någon som är dum på riktigt :/.

Nej han blir inte lugn när vi lämnat honom. Igår när han var där så grät han när vi gick och han hade gråtit hela tiden. Vet inte alls vad det är med honom och det känns lite jobbigt att lämna honom :/


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits