Dag 2

Idag var det dagisdag nummer 2 för Vilde och idag skulle vi vara där i en och en halvtimme. Gick precis hur bra som helst förutom att han trillade på en leksak och blev lite ledsen, men det kunde ju ha hänt var som helst. Vi var ute lite också och han sprang runt som om han varit där i flera år ungefär :) Känns skönt att det är så, men imorn ska jag lämna honom själv där i en timme och jag hoppas det går bra det också. Kommer nog vara jobbigare för mig än för honom iaf, hoppas jag!

Tur att jag har dagisbarn, alltså att de trivs på dagis :)


Kommentarer:
Postat av: Carro

Skönt att det går bra :)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

är säkert mycket öf som har vant dom eller hur man ska förklara. Brukar väl oftast vara så jobbigast för mamma än för barn!

Postat av: mamma

Klart att det går bra, det är nog värst för Dig.

2010-09-09 @ 12:20:56
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-09 @ 19:05:29
URL: http://www.lovemercury.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits