Dagis

Nu är Vilde och Devin på dagis och det känns jättekonstigt. Vilde är där ensam i tre timmar idag och det gick jättebra att lämna honom. Han vinkade glatt och gjorde slängpussar ifrån fönstret :)

Känns jätteskönt att det gick så bra att lämna honom och jag vet ju att han har det bra där, men ändå känns det ganska jobbigt också. Kom en tår i bilen när jag åkte hem förut.. inte för jag tror han lider eller så, utan mer för han blivit så stor så fort. För jag tror han har jätteskoj på dagis, han verkar vara ett äkta dagisbarn.

Ska hämta honom tolv sen så han ska äta mat där idag :) Ska bli kul att höra hur allt gått då!


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Va skönt att höra att det går så bra! :D

Men förstår att de måste va jobbigt, jag får separations ångest av att bara tänka på att lämna bort Liam :P

2010-09-13 @ 10:01:47
Postat av: Carro

Skönt att det går bra att lämna på dagis. Men visst känns det konstigt att vara hemma själv :)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

skönt att det går så bra :D! Klart det är känslosamt!

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Skönt att det går så bra :)

2010-09-13 @ 13:05:40
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Skönt att det går bra med dagis :) Hur har det gått för dig på jobbfronten?

2010-09-13 @ 19:07:14
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits