Kandidatdag

Den här dagen var inte alls som någon annan dag här hemma på evigheter. Den här dagen var det nämligen jag som åkte iväg till jobbet och David stannade hemma med barnen. Var kandidatdag idag och man blev lite intervjuad och sådär, så det är alltså inte ens säkert att jag får jobbet som startar på måndag tydligen :/ Det gick väl bra även om jag är lite nervös för att börja jobba igen, om jag nu får jobbet. Mycket nytt att lära sig fast att jag jobbat där tidigare, men då på annan avdelning då. Verkade inte lika kul där jag skulle hamna nu och inte alls lika bra jobbtider, men men.. Borde ju få veta senast måndag om jag får det eller inte iaf tycker jag!

Vänta och se..


Kommentarer:
Postat av: Carro

usch o fy, låter jobbigt med intervju o sådär. Trodde det var klart med ditt jobb, va konstigt att du inte visste något om du skulle få det eller inte. Hoppas det gick bra då.

Postat av: mamma

Hoppas det går bra med jobbet.

2010-09-10 @ 13:11:53
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

hoppas verkligen du får det! håller alla tummar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits