Ledsen

Usch idag när jag lämnade barnen på dagis så blev Vilde verkligen jätteledsen :( Min lilla plutt! Följde med honom in till alla leksaker och då blev han glad en stund tills han kom på att jag skulle gå igen. Inte roligt alls! Fröken sa dock att han kommer bli glad igen direkt jag gått, men det är ändå skitjobbigt att gå när man ser sin lilla bebis så ledsen. Ont i mammahjärtat. Han hade iaf sin gos och sin napp där så det gick nog fort över sen.. Han tycker ju det är jättekul där annars som tur är!


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

klart att det måste vara jobbigt för dig men som de säger att det är bra efter stund!

Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma<3

Min äldste har oxå börjat med att bli ledsen när vi lämnar honom :( Och han gråter och skriker jättemycket på morgonen innan vi ska gå till dagis. Ett jobbigt läge, men vad ska man göra? Man kan ju inte bara gå hemma och strunta i skola osv för att dem blir lite ledsna :/

2010-09-24 @ 07:47:25
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits