Lovefilm

Jag blev ju med i kampanjen om Lovefilm från Buzzador och hittills har jag fått hem två filmer - väldigt snabbt dessutom. Valde dem en kväll och en dag senare låg de i brevlådan :)
Jag har inte hunnit kolla på dem än, men man har ingen begränsning på sig utan man skickar tillbaka dem i returkuvertet när man sett dem helt enkelt :) Väldigt smidigt måste jag säga!

Jag tycker att ni också ska prova och just nu kan ni prova gratis i en månad ni också om ni skriver in koden: FILM09

Bra att veta: Ditt introduktionserbjudande gäller under 1 månad. Därefter betalar du ordinarie pris 99 kr/mån för 4 filmer/månad. För att undvika kostnader helt måste du avsluta din prenumeration inom 1 månad från och med registreringsdatum. Erbjudandet gäller endast hushåll som inte tagit del av ett introduktionserbjudande tidigare och du ska ha fyllt 18 år. Erbjudandet är giltigt t.o.m. 31/10 2010. Ångerrätt i 14 dagar gäller.

In och välj film!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits