Ridit

Nu ikväll har jag varit iväg och ridit, som vanligt på torsdagskvällarna. Idag var det dock skitsvårt och lite överkurs för mig som typ bara ridit 7 gånger i hela mitt liv. Vi skulle träna på framdelsvändningar, typ att frambenen står stilla och baken rör sig. Inte så lätt! Jag har liksom svårt att få hästen att stå stilla överhuvudtaget ibland ;) Men men, det ska väl inte alltid vara lätt. Tror hästen blev sur på mig och då blev jag lite sur på den.

Trava är mer min grej nu, det går ju relativt lätt om man jämför!


Kommentarer:
Postat av: Sara

oj har du börjat rida, va kul! var gör du det?

Postat av: Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid

Hum vad kör du för konstigt schema :S kan ju vara bra att lära sig grunderna först innan man går på dressyren haha :D

2010-09-17 @ 12:01:07
URL: http://olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits