Spyfärdig

Var till gymmet efter lämningen på dagis som inte gick så jättebra. Vilde blev jätteledsen :( Hatar det! Men jag ringde när jag gått och då var han glad igen som tur var :) Gick fort över!

Iaf på gymmet så började jag med att springa 3 km och efter det styrka, sen tänkte jag springa 1 km till när jag var klar med styrkan. Jag kom lite över 300 meter sen var jag färdig för att spy!! Trodde seriöst att jag skulle det så fick ju försöka kolla upp var närmsta papperskorg var, men jag spydde inte. Tur det!! Det hade varit en aning pinsamt.

Helt slut vart jag iaf, men det är ju härligt det!


Kommentarer:
Postat av: Carro

Ja men visst är stjärnor gott. För gott ;)



Mmm otur kan man lugnt säga, tur man kan skratta åt det i efterhand =P



Skorna från Vincent kostar 749...ganska dyrt, men jag känner hon som har affären här i stan så får liiite rabatt. Men det är kanonskor. Köper typ alla skor till Leon där. Sen kommer jag ju sälja dom skorna han hade i fjol så tar jag dom pengarna och lägger på de nya.



Duktig du är som tränar, men tråk att Vilde blir så ledsen. Fast det går ju över, men det är tufft när man är i det.

Postat av: Teres

Bra kämpat!



Ja - det är en metallictråd - så den glänser lite!!

2010-09-27 @ 11:47:11
Postat av: mamma

Om du eller Andreas var ledsen när jag lämnade er så brukade jag stå kvar utanför dagis utom synhåll och lyssna, gråten tog slut bara ni inte såg mej.

Kram

2010-09-27 @ 13:28:51
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Duktig du är som tränar så mycket. när är det du börjar jobba?

2010-09-27 @ 20:40:34
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits