STOLT kille!!!



Idag var det medaljutdelning för alla som deltagit fler än tre gånger i serieterrängen denna terminen :) Kan lova att Devin var stolt när de ropade upp hans namn och han fick gå fram och få en medalj runt halsen!! Nu hänger den fint på hans vägg här hemma så han kan titta på den varje dag. Min duktiga, fina lilla kille :)

Efter var det lite fika men det fick vi ta i farten för Vilde var hos Marie under tiden så vi hade lite bråttom.

Tack brorsan för att jag fick låna bilen och tack Marie som tog Vilde :)


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

klart stolta killen! Var så lite så Neo och vilde hade det jättekul:D

Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

h så stolt.

2010-09-21 @ 21:36:16
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: ♥ Nina ♥

hehe ja jag förstår varför han vill ha Carskläder då han älskar filmen. Men Spindelmannen har jag inte förstått faktiskt. =)

2010-09-21 @ 22:20:28
URL: http://snostjarna.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits