Syskon

Exakt lika gammal som Vilde är idag var Devin när han fick ett syskon. En lillebror, en Vilde.



Har försökt att tänka mig in i samma situation nu, liksom att jag skulle vart höggravid och föda barn idag, men det går liksom inte. Hur skulle jag hinna allt och orka allt då? Man får säkert någon superork någonstans ifrån, men det känns lite overkligt.



Jag är iaf glad att jag har mina små prinsar såpass tätt som jag har för de har så himla kul med varandra redan nu. Devin har heller aldrig visat någon större svartsjuka och det är nog för att han inte ens minns att han varit ensambarn.



Älskar er så mycket så ord kan inte ens beskriva ♥



Kommentarer:
Postat av: Maria - Mamma till två

Så söta de är =)

Vi har 4 år mellan våra och vi var väldigt oroliga att det skulle bli avundsjuka men tack o lov har det inte varit nåt sånt alls =) De leker väldigt bra ihop trots ålderskillnaden =)

Ha en bra dag!

Postat av: Emelie

Hur mycket är det mellan dom?

2010-09-13 @ 10:05:47
URL: http://empeliel.blogg.se/
Postat av: Carro

Fina dom är :) Men galet vad tiden går, känns ju helskumt att Devin var så gammal då som Vilde är nu.

2010-09-13 @ 10:08:49
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Ja mycket gemensamt när det är så tätt mellan dem:)

Postat av: Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid

ja kul med barnen tätt

2010-09-13 @ 13:44:41
URL: http://olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits