Tränat

Efter jag lämnat barnen på dagis idag så åkte jag till gymmet :) Skönt att ha det gjort på förmiddagen faktiskt och känns som man har lite mer ork då än senare mot kvällen!

Idag började jag på en ny vecka på mitt joggingschema, så idag gick jag 3 min och sprang 8 min x 3. Kom 4,5 km och hade liten uppförsbacke hela tiden :) Kan lova att jag var svett sen, men jag orkade iaf!!

Efter blev det styrka som vanligt och sen hem och åkte och lämnade bilen på lagning och sprang därifrån :)

Inte långt ifrån mitt första delmål nu, en halvmil!


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

härligt:D

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Du är duktig du som tränar :)

2010-09-20 @ 21:54:39
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Jen

Borde väl synas snart? Före och efter bild kanske?

2010-09-21 @ 18:07:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits