Vafan, fattade ni inte att SD skulle få så många röster?!

Kunda inte sagt detta bättre själv så kopierar från Sandras blogg eftersom hon skriver så bra!

Jag kan inte sluta undra varför alla skriver "Buhu, Sd är i riksdagen, huuuur kunde detta ske?!"
Va, fattade ni inte att de skulle gå vidare? Har ni inte förstått att folk tycker det blivit för mkt?
( Tex, varför är det mer röster på Sd i Skåne där det finns mest invandrare? )

Som jag skrev på facebook förut:
Varför är man arga på SD? Jag är mer arg på de andra politikerna som hållt för öron och ögon när de fick veta att Sd var nära att komma in redan för 4 år sedan. Nu har det gått så långt att de är inne i riksdagen och INGEN av de andra politikerna vill ens prata med dem vilket bara gynnar Sd ännu mer då folk blir förbannade för att de inte kan ta en debatt om detta.


Jag skäms! Det enda partierna gjort de senaste är att vägra debattera med Sd, bara sagt : Nej de är främlingsfientliga och dem vill vi inte ha med att göra.

Men detta VINNER Sd på, partierna har inte visat att de kan vinna över Sd, att de har bättre förslag när det gäller invandringen tex.

Vet ni vad det står på valskyltarna som är "emot" SD?!

"Vem ska baka våra pizzor" "Vem ska köra våran buss"

Haha, skojar de med oss? Är det DÄRFÖR vi inte ska rösta på Sd? Ett HÅN mot invandrare! Invandrare gör väl mer än så?! Eller detta "Tänk att inte få äta Tacos"  Haha, jag köper tacos på Ica och fixar hemma, försvinner dessa saker för att invandrarna skulle minska? Kommer bussarna försvinna? Och jag vet svenskar som gör Pizza!

Varför debatterade de inte med Sd och kom med mothugg och visar folket att Sd inte är bra?


( Nej, ni vet att jag inte röstade på Sd och är inget fan av dem, men jag tror de kommer komma längre nästa år om inte Alliansen ändrar sin invandringspolitik. Vi borde ta hand om dem som är här först och främst, sen kan vi hjälpa resten av världen!! )




Kommentarer:
Postat av: mamma

Håller med dig, vi ska ta hand om alla som finns här på ett bra sätt innan vi kan ta emot fler. Detta gäller både våra egna gamla som barn och de som behöver vår hjälp för att de inte kan vara kvar i sina hemländer.

2010-09-21 @ 13:22:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits