Barnkalas

Fullt ös idag från morgon till kväll :) Eftersom jag jobbat hela veckan så har jag inte haft tid att planera/baka/handla/städa så idag var det fullrulle kan jag lova. Skulle bakas och städas och allting! Men vi hann iaf.



Jag blev dessutom ganska nöjd med min tårta faktiskt :) Lite bättre än den förra ormtårtan som jag försökte mig på. Riktigt god vart den också.



Nathalie var först på plats när kalaset skulle börja och hon hade med present till Vilde som han blev riktigt glad över - en bok om fordon som låter och har sig :) Tackar!



Strax efter kom Neo och Liam som också hade med sig fina presenter :) Av Neo fick Vilde en bok om fordon och av Liam fick han vantar. Tusen tack!



Barnen sitter och kikar i böckerna :) Vilde verkligen älskar böcker med bilar i!



Efter presentöppning så vart det ju tårta såklart! Devin hade nog ätit upp hela ormen om han hade fått för han tyckte det var hur gott som helst :) Haha!



Massa lek och bus hann barnen med också innan fiskdammen :)



Devin och Neo ser om det finns någon fiskelycka.. som tur är så fick allesammans napp :)



Tusen tack för att ni kom och tack för presenterna!!


Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Fin tårta :) Roligt med kalas.

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Tack för idag. Var ett jätteroligt kalas:D

Postat av: zasata - en emetofob

Vad skoj med kalas, hur gör du tårtan?

2011-04-09 @ 22:09:48
URL: http://zasata.blogspot.com
Postat av: Cissi - Mamma till Nathalie och Leo

Tack för ett roligt kalas :)

2011-04-10 @ 08:50:13
URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits