Donken tur och retur

Marie och Neo kom förbi idag på förmiddagen :) Vart lite studs på studsmattan och sen bestämde vi oss för att gå till donken och köpa milkshake eftersom det hade vart helt underbart för min hals!



Devin var som vanligt en jävla gnällspik och gnällde precis heeeela vägen även fast jag sa att han inte skulle få någon milkshake om han gnällde. Han bara fortsatte, så för hans del så vart det minsann ingen!! Blir så sjukt trött på honom.. han gnäller och trotsar just nu 75% av tiden som han är vaken. Måste ju vara såååå jobbigt att vara tre år så det är inte sant. Iaf om man ska tro honom!



Neo satte gårekord uppe vid donken :) Så himla duktig!!



På hemvägen vart jag så jävla trött på Devins gnäll så jag stoppade båda ungarna i vagnen och tog Devins cykel i sufletten. Gick snabbast så annars hade vi nog vart kvar där i backen än...

Milkshaken var iaf som en dröm för min onda hals.. :)



Kommentarer:
Postat av: Tokmamma

Dessa ungar varför kan de inte bara vara nöjda. Det är ju inte så att man INTE vänder ut och in på sig själv!

Postat av: Erika - miliam&miltons mamma <3

Ja det är jag :)

2011-04-25 @ 18:25:18
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Elin

Jobbigt när han bara gnäller, Albin är inne i en bra period så jag får ladda krafterna tills nästa gnäll och trots period kommer.

2011-04-25 @ 19:16:11
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Jobbigt med trotsåldern. Tack för en trevlig förmiddag. Ja såå duktig kille<3 han gillade verkligen studsmattan:)

Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

oliwer är likadan nu.... sjukt irriterande

2011-04-25 @ 23:09:42
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

tar och lånar din film. Den blev bättre än min ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits