Jobbat

Åkte till jobbet idag för jag måste verkligen ha pengar och sen även för att jag inte kan låta Andreas åka bussen när han betalat för att åka bil med mig - får ju dåligt samvete. Vet inte nu i efterhand om det var en sån himla bra idé ändå eftersom jag känner mig överkörd nu. Känns som innan man får en fet förkylning/influensa, men det vill jag då rakt inte ha nu! Räcker bra med det jag haft, tack och bock. Imorn kommer nog bli en tung dag på jobbet, men jag måste!! Har verkligen inte råd med två karensdagar så nu gäller det att lida pin eller något..

Ska nog faktiskt lägga mig nu!


Sov gott och hoppas alla ni andra mår mycket bättre :)



Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Krya på dig!!

Postat av: Charlotte

Hej! Kika gärna in i min Smyckesblogg, här hittar Du unika & handgjorda smycken av mig som garanterat ingen annan på stan har! Personliga graverade smycken, vackra skyddsänglar,örhängen (nu även i äkta silver 925), present tips, Mamma/gravid-smycken, även vårens senaste trender mm. Hoppas att Du hittar något fint eller bara låt Dig inspireras! :)



/ Mvh Charlotte

2011-04-05 @ 22:54:28
URL: http://enelfindelmar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har ni 2 karensdagar??? Får man ens ha det?

vi har en dag, men går man hem tidigare från jobbet för att man inte mnår bra, så blir den dagen karens oavsett hur många timmar man jobbat o dag nr 2 har man 80%.

trodde det var samma för alla?

Hoppas du blir frisk snart!

2011-04-06 @ 08:34:41
URL: http://maddele.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha okey, ja då räknas det nog som karens.. men kom ihåg att ibland kan de va värt att stå ut några timmar o sen gå hem, för att slippa en hel karens dag, du tappar då bara tiden du har kvar under dagen..

2011-04-06 @ 09:33:51
URL: http://maddele.blogg.se/
Postat av: Carro

Krya på dig!! Inget kul att vara sjuk...

2011-04-06 @ 18:31:04
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits