Jogging



Efter dagis idag åkte jag med bilen till Davids jobb eftersom vi ska åka i Andreas mammas bil till jobbet idag. Därifrån joggade jag sen hemåt och puh vad det var jobbigt!!! Har ju sämre kondis än en gammal otränad kärring alltså. Joggade iaf mesta biten av vägen även fast jag fick gå emellanåt för att hämta andan -haha- Varmt som sjutton var det också. Nu har jag iaf en tid att slå! Får jogga därifrån och samma sträcka flera gånger nu tills jag kan springa hela vägen utan problem. Efter det får jag hitta nya mål! Lagom att det var exakt 3 km att börja med också.

Jag hade träningsvärk innan och jag kommer ju knappast kunna gå imorgon alltså!



Kommentarer:
Postat av: Angelica

Sicken hurtbulle! Hum bättre att du säger vad du vill ha för kläderna.

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

härligt att få röra på sig!

Postat av: zasata - en emetofob

Vad du är duktig!!!

2011-04-19 @ 20:54:11
URL: http://zasata.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits