Lååång dag

Denna dagen har känts sinnessjukt lång!! Kändes som arbetsdagen varade i 15 timmar eller något, höll på att gå under på jobbet idag.. Var helt omöjligt att sitta stilla och jag ville bara därifrån. Är nog inte ensam om att ha sånna dagar ibland kan jag tro?

Hemma sen har det varit stress, stress.. Hitta present till min mormor, sen åkt dit och firat henne :) Barnen (mest Devin) trotsade som vanligt som fan så man bara vill slita sitt hår och rymma till världens ände ungefär. 

Kom sen hem hit och de ville ju absolut inte lägga sig fast man märkte på dem båda två att de var så trötta. Skrik och bråk och trots >_<

Känns just nu som jag bara vill ta semester... från livet. Ungefär.

Urk.



Kommentarer:
Postat av: Cissi - Mamma till Nathalie och Leo

Gud vad jag hatar sånna dagar, du får lämna bort barnen en helg och vara lite ifred.

Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

låter som min dag typ :P Gah vad trött man blir på trots

2011-04-29 @ 21:12:00
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Skrik och bråk har det varit här hemma också i em/kväll. Så tröttsamt och tärande ibland:( Jag fick en stund för mig själv när sambom kom hem tack och lov... Bilderna på cyklande M tog jag igår em/kväll. Då vägrade han att ta av sig fleecen. Lite kallt sa han hela tiden. Kanske tycker han att han cyklar så fort så att det blir vinddrag... :S Idag har han cyklat betydligt lättklädd och det gick precis lika bra som igår vilket känns som ett underbart steg han tagit från att ha vägrat trampa totalt ganska länge nu. Ha en härlig helg!

2011-04-29 @ 22:10:24
URL: http://husnrnio.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits