Lätt som en plätt

Förstår mig verkligen inte på alla som säger att det är svårt för barnen att sluta med napp, för här har det gått lätt som en plätt båda gångerna :) 



Inga problem att sova vilan på dagis utan napp heller. Han sa bara tutte borta och visade med händerna som om något är försvunnet och sen hade han lagt sig och sovit :) Min stora duktiga lillprins det ♥

Trodde det skulle vara svårt för Vilde med nappen eftersom han senaste tiden gillat nappen mer och mer, men gick som en dans med honom också!

Stolt mamma



Kommentarer:
Postat av: Cissi - Mamma till Nathalie och Leo

Vad duktig han är då :)

Jag är så orolig när vi måste ta bort nappen, jag menar Bella saknar ju sin FORTFARANDE och det var 2,5 år sen vi tog bort hennes ;)

Postat av: froidan

Fast det är ju olika för alla, alla har ju inte samma 'tur' .. Min Anton tex klarar sig utan den på dagarna, men blir han ledsen måste han ha den, annars blir det bara värre, samma sak när han ska sova. Han vaknar oftast även om han tappar den på natten, tycker jag är ett tecken på att han inte är redo att ta bort den!

2011-04-14 @ 08:18:58
URL: http://froidans.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits