Löparbrallor :)

Nu har jag skaffat mig löparbyxor, så nu är den biten avklarad. Nu behöver jag bara riktigt bra löpskor och sen är jag redo för att bli fit for fight :) Jag ska verkligen lära mig springa nu, känner mig taggad! Måste bara bli frisk först, men sen så..

Var ju riktigt glädjande att prova byxor idag faktiskt.. Storlek 36 och S var förstort så fick bli ett par Nike i XS :) Det trodde jag då aaaaaldrig att jag kunde ha för när hon frågade vilken storlek jag brukar ha så sa jag "typ M eller 38/40". Hah! Not anymore ;)



Jag vet att jag inte är smal än och det tycker jag inte själv heller - inte på långa vägar!! Men jag är närmare målet än innan nyår och det känns så himla bra!! Hoppas verkligen kunna nå det och bli fastare i kroppen, få bättre kondis och inte hata varenda cm av mig själv.. Slippa se gravid ut i allt jag har på mig, slippa ha tjocktröjor över allting eftersom jag inte vill att alla ska se mina äckliga valkar :/ Nej nu jävlar ska det bli andra bullar av (eller inga alls) faktiskt. Mitt mål ska ju till en början vara att kunna springa 5km utan att flåsa ihjäl mig och utan att tycka det är jobbigt och sen ska jag öka därifrån. Nu ska hängröven bort!!!



Nej, blä för mig, nu ska det bort!!



Kommentarer:
Postat av: ♥ Nina ♥

Måste ha tag på ett par sånna byxor jag med ... de jag hade förra säsongen är ju på tok för stora =( Vad kostade dessa?



Å va då inte smal? Du e ju supersmal! Å så fin!! KRAM

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Härligt att börja springa:)

Postat av: Amy- 23 & tre barnsmamma

Men om man har XS i kläder så är man smal... Vad du klagar!!

2011-04-05 @ 22:12:40
URL: http://olimy.blogspot.com
Postat av: Cissi - Mamma till Nathalie och Leo

Fan va skönt att du får på dig en så pass liten strl!

Hör av dig när du blir frisk så tar vi en runda :)

2011-04-06 @ 08:53:30
URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/
Postat av: Carro

Du har XS människa. Då är man smal. Vill du köpa barnkläder eller?



Skönt att börja springa. Jag har precis börjat för säsongen :)

2011-04-06 @ 18:32:42
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: Rijo

Du gumman. Kom ihåg att efter två barn och att åldern tickar på, så ändrar sig kroppen. Det b a r a är så lixom. Gilla dig själv, då mår man bäst! =)

2011-04-09 @ 22:00:49
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: zasata - en emetofob

JAg tycker DU är jättefin!! <3

2011-04-09 @ 22:11:53
URL: http://zasata.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits