Önskelista - Vilde

Om bara åtta dagar så blir min lilla bebis 2 år gammal och han har ju nästan precis allt! Men jag kom på lite som han behöver iaf:



Regnkläder i storlek 98 för han har inga alls. Han har 86/92 på sina och det är för litet och nästa snäpp som vi har är 104/110 som Devin kan ha fortfarande. 



Överdragsbyxor behöver han också, för de Villervalla han har är alldeles för små nu, så han skulle behöva nya sånna i strl 98/104.



Tunna vårvantar skulle också behövas, för de som barnen har haft har det blivit hål på och sen fattas alltid någon vante här och där :) 



Nya gummistövlar behöver lillskiten också :) Han har nästan vuxit ur sina andra och har nog strl 24-25 nu skulle jag tippa på! De här coola med Lightning McQueen på skulle nog gå hem hos herrn.



Något som skulle uppskattas av båda barnen hela våren och sommaren är ju en studsmatta (med skyddsnät) - för oj vad Devin tjatar om det och Vilde är ju inte sen på att studsa han heller när han får syn på en :)




Ja, det var lite av det som jag kommer på just nu iaf :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits