Ute på äventyr

Igår kväll kände jag av liiiite halsont men tänkte inte mer på det förrän i natt strax innan klockan fyra när jag vaknade och inte kunde svälja igen. Så grymt ont!! FAN FAN FAN! Ska aldrig den här jävla streptokockern ge med sig eller?? Jag hatar det! Ingen vårdcentral öppen idag heller så åkte till mamma och pappa och lämnade barnen där eftersom David är och jobbar, och åkte upp till akuten. Fick en tid till 13.45 så var bara att åka hem igen. Jag och barnen gick på äventyr i området :)



Kul att gunga lite gungbräda :) På dagiset jag gick på som liten.



De lekte lite i båten där också :) Kul när de kan samsas och leka lite tillsammans!



Full fart i rutschkanan!



Hur spännande som helst att kasta stenar och pinnar i bäcken. Höll på att inte få med mig dem därifrån ;)



Provsitter morfars motorcykel :)



Kommentarer:
Postat av: Louise

Haha, det glömde jag skriva. Står ioförsig i headern men inte säkert att man tittar där ju :-P

2 juni är det bf

Postat av: zasata - en emetofob

ååå vad skoj!

2011-04-24 @ 19:50:17
URL: http://zasata.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits