Sjukskriven

Jag är numera sjukskriven till 4 sept, och efter det ska jag träffa en läkare igen för att se om jag ska till jobbet eller fortstätta stanna hemma. Har vart väääldigt mycket senaste tiden och det har lett till stress och panikångest vilket knappast är bra för bebisen i magen. Så nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt och göra det jag tycker om. 

Lite plugg på det också för det måste jag om jag ska bli det jag vill bli någon gång i livet. Så nu ska jag dyka ner i naturkunskapsboken och se om jag fattar något. Hoppas det är intressant för det gör allt så mycket roligare :)


Ha en bra dag allesammans!



Kommentarer:
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Skönt för dig att bara ta de lugnt och vila upp dig. Pluggandet kommer du fixa galant! Kramar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits