Gott nytt år!



GOTT NYTT ÅR!!!


V
ar tänkt att barnen skulle få vara vakna så länge som de ville idag men redan 10 min över 19 började de tjata på att få lägga sig så när klockan var kvart i åtta så låg de sött i sina sängar ;) Så mycket för den uppesittarkvällen det. Men men, så blir det väl när man haft fast rutin på att de ska sova klockan sju sen de var småpluttar kan jag tro!

Iaf så är det himla skönt att detta året snart är över och jag hoppas verkligen att 2012 innebär mycket roligare saker än detta skitåret har gjort. Hoppet är ju det sista som överger en sägs det så nu hoppas jag verkligen! 2012 ska bli skoj!! Eller hur?

Ha nu en trevlig nyårsafton, själv ska jag lägga mig och sova och skita i alla fyrverkerier!

Natti natti!


Kommentarer:
Postat av: Elin

Gott nytt år :)

Postat av: Helen

ja det är inte lätt att hålla dom små vakna och jag tycker inte det finns någon vits att göra det heller om dom vill sova så mina sov också tidigt . Nu hoppas vi på ett riktigt bra 2012 .

Gott nytt år

2012-01-01 @ 09:12:00
URL: http://stenstromsbloggeria.se
Postat av: Alfva

Vilka rediga killar som vill gå och sova! A hade inte ens fått middag då, vi var sent ute men tack och lov är hon inte brydd av såna saker och njöt av att ha sällskap.

Hoppas du fick en skön lång och god natt!

2012-01-01 @ 15:53:41
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Anonym

2012-01-04 @ 13:51:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits