Kärlek

Ni är mitt allt!! ♥



Älskar er över allt annat!! Mammas fina prinsar ♥



Fick lite panik när jag tog fram den röda vinterjackan till Devin som han provade för två månader sen och insåg att den kunde han absolut inte ha nu! Vad skulle han nu ha på sig istället?? Lägligt nog hade jag fått mail från villervalla om 50% på deras vinterjackor så la snabbt en beställning på en sån till Devin. Jackan kom riktigt snabbt och han var hur nöjd som helst :) Vilde var också nöjd som fick ta Devins röda jacka som vinterjacka istället för den som vi hade provat till honom. Tror mina barn har växtspurt på hösten/vintern. Väldigt praktiskt också att man bara kan flytta över kläderna från Devin till Vildebus!

Alla är glada och nöjda och har vinterkläder igen :)



Kommentarer:
Postat av: Elin, mamma till Albin & Ella

Du har fina killar.



Albin växer jätte mycket på vinter, förra året fick vi köpa ny overall i januari :/

Postat av: Anonym

mysigt med snö!!!

2011-12-11 @ 20:30:21
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Gosefisar:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits