Magen med de andra :)



Magen med Devin och med Vilde i vecka 28 (27+0)



Kommentarer:
Postat av: Alfva - i preggoland!

Galet fina magar har du haft alla 3 gångerna ju!



Sv: Haha. Jadu... jag önskar (och hade hoppats) klara mig med ståbräda, men mitt i vintern, dåligt plogade gator/vägar och mina urusla axlar går inte riktigt ihop sig. Nämnde jag förresten att min 2-åring inte tycker om att lyssna? Och har sin egen vilja? ;)



Syskonvagnen är bara en tillfällig lösning, men jag har ingen lust att känna mig tvungen att sitta hemma hela vintern bara för att man inte kan ta sig någonstans med A i släptåg. Här finns ju iaf möjligheten att spänna fast henne när hon vägrar samarbeta för att komma hem!

Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Tycker det inte är någon större skilland faktiskt mellan dem! :)

Postat av: sara

är du större eller mindre än de andra gångerna? jag var mindre med vilgot, tyvärr fick jag alla bristningar mellan vecka 40-42 med doris... innan hade jag inte en enda sen sa det bara pang! och hela magen sprack typ :( trodde aldrig dom skulle läka men det gick tillbaka mer än jag vågat önska!

2011-12-17 @ 17:21:12
URL: http://saraseal.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits