Äntligen

Äntligen har jag börjat spara till mina tuttar som jag ska skaffa mig. Så är det bara!! Jag har tänkt på det i flera år nu och äntligen har jag kunnat börja spara till det. :) Jag skiter i vad alla andra har för åsikter i den frågan faktiskt, ni är inte jag och vet inte hur mina tuttar ser ut nu. Kan ju säga som så att det kan ju knappast bli värre iaf ;)
Känns iaf otroligt bra att kunna börja lägga undan pengar till det för jag är verkligen fast besluten om att göra det! Yaaay, en liten bit på väg!

Kommentarer:
Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Jag vill också, spara lite till mig med ;)

Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Härligt! Man ska göra det som känns rätt för en själv:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits