Första stora delmålet!!

Herregud!! Ställde mig på vågen idag enbart för att se hur mycket jag gått upp då jag anser mig ha slarvat en hel del senaste tiden och inte kommit iväg till träningen på ett bra tag. Känner mig svullen och dallrig. Tänkte att det skulle ge mig lite motivation att ta tag i allting när jag fick se siffrorna jag gått upp. Till min stora förvåning hade jag gått ner och nu passerat mitt första stora delmål!! :) Var tvungen att väga mig flera gånger om för att se om vågen verkligen gick rätt och det blev samma vikt varje gång så jag får väl tro på det då -chockad- Känns som någon ställt om vågen för mig och att jag egentligen inte gått ner något alls, för man ser ingen skillnad! Nu har jag bara 4,9kg kvar tills jag är på målet. Men som jag ser ut nu i kroppen känns det verkligen inte som jag kommer bli nöjd då heller!! :/

Jaja, 6,3kg är borta. Mer ska bort!!


Kommentarer:
Postat av: Johanna

starkt jobbat :)

Postat av: madde

Man blir aldrig nöjd. sen hittar mN nog andra saker :(

2011-02-23 @ 11:09:52
Postat av: marie - från en prematurmammas hjärta -

Men så roligt. Duktig du är!

Postat av: Elin, Albin & Ellas mamma

Härligt :)

Du är duktig du.

2011-02-23 @ 13:00:53
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: Amy-23 & 3 barnsmamma!

klart man ser skillnad när 6 kg är borta... Men du måste ju jämföre före och efter

2011-02-23 @ 14:57:45
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Grattis till ditt första delmål, härligt :D Duktig du är!!

2011-02-24 @ 09:37:03
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits