Kört fast

Herregud så det har snöat idag!!!

Kan säga att denna snön har medfört att jag precis klivit innanför dörren! "Bara" en timme försenad typ. Började med att vi fick knuffa på en kompis från parkeringen på transcom då han inte kunde köra iväg pga snön. Sen körde man i 60km/h hela vägen till kristinehamn och allt gick bra tills jag skulle köra in på våran gata.. Körde fast på en gång! Ringde Andreas och hans kompisar som kom och hjälpte mig men jag kom inte många meter innan jag var fast igen och fick ringa på dem igen.. Tur att de fanns nära till hands och var villiga att ställa upp annars vet jag inte vad jag hade gjort.

Nej, nu är det ju bara att gå och lägga sig och vänta på en ny dag imorgon. Får se om jag ens kan ta mig till dagis med barnen då. Går nog inte om det inte blivit plogat.

Godnatt!


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja fy fasen vad det har kommit snö. Tur att du fick hjälp till att komma loss. plogade igår kväll så jag hoppas du kom fram med bilen i morse! Kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits