Lång ridtur i underbart, men kallt väder

I förmiddags åkte jag ut till stallet till klockan elva. 20 minus ute, men solen sken som bara den så det vara bara till att klä på sig det! Där mötte jag upp Charlotte, Susanne och Ida för att rida ut på en liten ridtur. Eftersom Susanne skulle rida Glaesir och tog sadeln så red jag barbacka, men det var helt okej för mig :) Ganska skönt att inte ha sadel ändå.

Den "lilla" ridturen vart lite drygt 2 timmar lång, men det var jättetrevligt och mysigt faktiskt! Sista biten fick jag dock hoppa av och gå då jag trodde jag skulle förfrysa mina stackars fingrar och tår. Men men.. Blir nog fin träningsvärk imorn detta!



Tack för en trevlig ridtur!


Kommentarer:
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Låter riktigt härligt förutom de 20 minus graderna

Postat av: Sandra

barbacka i 2 timmar, duktigt de :)

2011-02-13 @ 08:40:18
URL: http://fluffin.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits